W dniu 10 listopada 2025 roku Urząd Miasta Olsztyna będzie zamknięty dla mieszkańców. Powód takiej decyzji to dzień wolny przyznany pracownikom w związku z tym, że 1 listopada, czyli święto Wszystkich Świętych, przypadało na sobotę. Mieszkańcy, którzy planują wizyty w urzędzie, powinni je zorganizować z wyprzedzeniem lub poczekać na środę. W tym czasie dostępne pozostaną opcje załatwiania spraw online.
W związku z zamknięciem ratusza w poniedziałek, mieszkańcy Olsztyna są zachęcani do wcześniejszego załatwiania swoich spraw. Możliwość korzystania z systemu ePUAP oraz miejskiej platformy usług online stanowi wygodną alternatywę dla bezpośrednich wizyt w urzędzie. Warto z niej skorzystać, aby uniknąć utrudnień związanych z zamknięciem.
Sekretarz miasta, Joanna Lubomirska-Siemieńczuk, wyraziła ubolewanie z powodu potencjalnych trudności, jakie mogą wyniknąć z zamknięcia urzędu, zapewniając jednocześnie, że normalne funkcjonowanie instytucji zostanie wznowione w środę, 12 listopada. Wówczas mieszkańcy będą mogli ponownie skontaktować się z urzędem bez żadnych przeszkód.
Źródło: Urząd Miasta Olsztyn
Oceń: Urząd Miasta Olsztyna nieczynny w poniedziałek 10 listopada
Zobacz Także


