Wigilia wolna w Urzędzie Miasta Olsztyna


Urzędnicy w Olsztynie ogłosili zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Miasta w związku z nadchodzącymi świętami Bożego Narodzenia. 24 grudnia 2024 roku, dzień Wigilii, będzie dniem wolnym od pracy. Mieszkańcy powinni mieć na uwadze te zmiany planując formalności w urzędzie.

W okresie przedświątecznym, warto skorzystać z okazji, aby załatwić sprawy w urzędzie jeszcze przed świętami. Urząd Miasta będzie czynny w poniedziałek, 23 grudnia, w godzinach od 8:00 do 16:00 oraz w piątek, 27 grudnia, w czasie od 7:30 do 15:30. Zachęca się mieszkańców do załatwienia spraw w tym okresie, aby uniknąć problemów z dostępnością usług w świątecznych dniach.

Należy również pamiętać, że w Nowy Rok, 1 stycznia 2025 roku, urząd będzie zamknięty, co uniemożliwi załatwienie jakichkolwiek formalności. Dlatego też, wszystkie pilne sprawy powinny być zorganizowane przed tym terminem, aby uniknąć niedogodności w późniejszym czasie. Warto zatem z wyprzedzeniem zaplanować wizytę w urzędzie.

Źródło: Urząd Miasta Olsztyn


Oceń: Wigilia wolna w Urzędzie Miasta Olsztyna

Średnia ocena:4.75 Liczba ocen:14


Zobacz Także